peanutbutterii

Direktlänk till inlägg 6 december 2013

NEJMEN, NEJMEN, NEJMEEEEEEEEEN! *o*

Av Sofia .. - 6 december 2013 17:46

Åh herre peanut!

Jag är sjukt Lycklig!

Överlycklig! Haha, nej.. 

Men! Kolla här!

JAG er PEANUT blev LÄNKAD av EPICFAIIL.BLOGG.SE

Uh? Ringer det någon klocka!? ^^

Jag känner mig sjukt glad.. Och det bästa är att det inlägget kommer finnas för

alltid!

Huh!

Nu ringde det en klocka? c:

Hursomhelst, ville jag säga förlåååt att jag inte har bloggat på länge!

Jag har typ.. vart upptagen.

Grejen är att jag vill ha en blogg på blogg.se

....

MEEEN! Jag vet inte hur man lägger ut? ;/

*That's hard stuff*

Hursomhelst.. Ville jag informera att jag ska skaffa en ny header :'D

Och JAG kan alltid göra till ER?

Fråga pååååå... x.x

My Pleasure (Stav)

Hahahah, byeee ;Ä

Nuuuu ska jag bara vara lycklig, äta popcorn.. Vilja ha en Pizza och säga: Touché 

HALLUUUUUUUUUUUUUU! ;x

 
 
Annika

Annika

8 december 2013 10:35

Söt blogg!

http://blogofphoto.webblogg.se

Sofia ..

8 december 2013 14:52

Tack ^^ Din med ^-^

 
Felicia

Felicia

10 december 2013 18:16

Du går in på översikt sedan på skriv också vips! Där kommer ett magiskt inlägg att skriva på c:

http://mspfelleee.bloggplatsen.se

Sofia ..

11 december 2013 16:19

Tack c:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia .. - 25 januari 2014 12:50

OKEJ, HEJ! JAG VET INTE VARFÖR JAG BLOGGAR OM INGET TYP KOLLAR PÅ DEN owo'' Men here i am, JAG GÖR BARA HEADERS - INGET MER!! x-x OKEJ - HEJHEJ!!!!!!!!! cx   ...

Av Sofia .. - 22 december 2013 17:02


Hejsan Bloggen! Är sjukt taggaaaad ^^ Haha, okej.. Den sjukt grymma bloggen: Epicfaiil.blogg.se har en tävling! Right c: Haha, men ingen vanlig tävling! DU kan vinna ett presentkort på.... *Trumvirvell* (Stav)... SAVANNI.COM !!!! SJUKT ...

Av Sofia .. - 13 december 2013 17:36

Hellu mina underbara läsare c: (Om jag har?) Jaa, nu var det dax (dags) för en nyyy design u.u YAAAY ^^ Haha, nejmen.. Jag ville också ha fritiden att berätta att jag vill flytta till "Blogg.se"  MEN JAG VET INTE HUR MAN LAGGER (LÄGGER) IN ...

Av Sofia .. - 17 november 2013 11:19

Heyyoooooo! ;3 Nu ska jag skriva ett "Tutorial" om hur man får en "Klick-pil" :D Okej, här får du steg 1 :D    1. Du går till www.cursors-4u.com    2. Välj en "pil/mus-grej" kategori till din "mus/pil" Det finns mycket att välja mellan :...

Av Sofia .. - 24 oktober 2013 19:16


Hej! Här är lite "Stuff" Jag önskar mig c;  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 

Adventure Time - BMO

Ovido - Quiz & Flashcards