peanutbutterii

Alla inlägg under december 2013

Av Sofia .. - 22 december 2013 17:02

Hejsan Bloggen!

Är sjukt taggaaaad ^^

Haha, okej.. Den sjukt grymma bloggen: Epicfaiil.blogg.se har en tävling!

Right c:

Haha, men ingen vanlig tävling!

DU kan vinna ett presentkort på.... *Trumvirvell* (Stav)...

SAVANNI.COM !!!!

SJUKT GRYMT, UH? C:

AA... :D

DET ENDA DU BEHÖVER GÖRA ÄR ATT...


1. Kommentera att du är med c:

...Ja, det var det!

Vill du ha x-tra chans att vinna?

Ja, dåå gör du detta! ^^


2. Skriv om tävlingen på facebook, instagram eller din hemsida!

Ja, that's it!

Och lycka till <3 c:

//Er peanut c:

 

BILD FRN TÄVLINGEN.. TYP o.e:

 

 

YEAH :D

Och glöm inte att kolla Moa's blogg!

Den har bra/roliga inlägg c:

Cha-cha ^^


Av Sofia .. - 13 december 2013 17:36

Hellu mina underbara läsare c: (Om jag har?)

Jaa, nu var det dax (dags) för en nyyy design u.u

YAAAY ^^

Haha, nejmen.. Jag ville också ha fritiden att berätta

att jag vill flytta till "Blogg.se" 

MEN JAG VET INTE HUR MAN LAGGER (LÄGGER) IN EN HEADER ,_,

BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Mkay, men.. Det var dee ^^

Av Sofia .. - 6 december 2013 17:46

Åh herre peanut!

Jag är sjukt Lycklig!

Överlycklig! Haha, nej.. 

Men! Kolla här!

JAG er PEANUT blev LÄNKAD av EPICFAIIL.BLOGG.SE

Uh? Ringer det någon klocka!? ^^

Jag känner mig sjukt glad.. Och det bästa är att det inlägget kommer finnas för

alltid!

Huh!

Nu ringde det en klocka? c:

Hursomhelst, ville jag säga förlåååt att jag inte har bloggat på länge!

Jag har typ.. vart upptagen.

Grejen är att jag vill ha en blogg på blogg.se

....

MEEEN! Jag vet inte hur man lägger ut? ;/

*That's hard stuff*

Hursomhelst.. Ville jag informera att jag ska skaffa en ny header :'D

Och JAG kan alltid göra till ER?

Fråga pååååå... x.x

My Pleasure (Stav)

Hahahah, byeee ;Ä

Nuuuu ska jag bara vara lycklig, äta popcorn.. Vilja ha en Pizza och säga: Touché 

HALLUUUUUUUUUUUUUU! ;x

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 

Adventure Time - BMO

Skapa flashcards