peanutbutterii

Direktlänk till inlägg 17 november 2013

Pil till bloggen (ÖNSKAT AV dreamicecream.bloggplatsen.se)

Av Sofia .. - 17 november 2013 11:19

Heyyoooooo! ;3

Nu ska jag skriva ett "Tutorial" om hur man får en "Klick-pil" :D

Okej, här får du steg 1 :D 

 

1. Du går till www.cursors-4u.com 


2. Välj en "pil/mus-grej" kategori till din "mus/pil" Det finns mycket att välja mellan :'D <3

  

3. När du har valt en trycker du på den och sedan trycker du på "Blogger/Blogspot och kopierar texten owo

 


4. Sedan loggar du in på din blogg och trycker på "Intsällningar" och sedan på "menyavdelningar" och på "skapa ny avdelning"

OBS. Kom ihåg att när du namnger så ser du till att namnet INTE syns på menyn och du väljer HTML-kod som typ av Avdelning! Och sedan klistrar du in koden du kopierade på menyavdelningen & VIPS, så har du en mus-pekare :D 

  

//Hoppas mitt inläggg hjälpte och jag hoppas ni kommenterar :D

Om nåt inte fungerade kan ni fråga MIG :'3 <3




 
 
Mayra

Mayra

24 november 2013 16:56

Sv; Hej! När jag gör mina texter osv använder jag ett program vid namnet gimp! Det är gratis att ladda ner, dock vet jag inte vart man kan ladda ner den då min mammas kompis laddade ner det åt mig! ^^

http://mayranarvaez.blogg.se

Sofia ..

27 november 2013 15:33

Tack väldigt mycket för hjälpen! Jag hade faktist det programmet förut ;D Men tack ändå för hjälpen ^^

 
Sarah och Fanny

Sarah och Fanny

5 december 2013 14:06

Jag fattar noll, jag gjorde som du skrev men det funkade inte kan du inte göra en video om de ist?

http://Dreamicecream

Sofia ..

5 december 2013 14:13

Tja, jag kan försöka... Ledsen att det inte fungerade... Jag ska försöka göra en video iaf ^^ ♥

 
Sarah och Fanny

Sarah och Fanny

5 december 2013 19:36

Nej du behöver inte nu funkade det tack så mycket <3

http://Dreamicecream

Sofia ..

5 december 2013 20:11

Vad bra att det fungerade c8

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia .. - 25 januari 2014 12:50

OKEJ, HEJ! JAG VET INTE VARFÖR JAG BLOGGAR OM INGET TYP KOLLAR PÅ DEN owo'' Men here i am, JAG GÖR BARA HEADERS - INGET MER!! x-x OKEJ - HEJHEJ!!!!!!!!! cx   ...

Av Sofia .. - 22 december 2013 17:02


Hejsan Bloggen! Är sjukt taggaaaad ^^ Haha, okej.. Den sjukt grymma bloggen: Epicfaiil.blogg.se har en tävling! Right c: Haha, men ingen vanlig tävling! DU kan vinna ett presentkort på.... *Trumvirvell* (Stav)... SAVANNI.COM !!!! SJUKT ...

Av Sofia .. - 13 december 2013 17:36

Hellu mina underbara läsare c: (Om jag har?) Jaa, nu var det dax (dags) för en nyyy design u.u YAAAY ^^ Haha, nejmen.. Jag ville också ha fritiden att berätta att jag vill flytta till "Blogg.se"  MEN JAG VET INTE HUR MAN LAGGER (LÄGGER) IN ...

Av Sofia .. - 6 december 2013 17:46

Åh herre peanut! Jag är sjukt Lycklig! Överlycklig! Haha, nej..  Men! Kolla här! JAG er PEANUT blev LÄNKAD av EPICFAIIL.BLOGG.SE Uh? Ringer det någon klocka!? ^^ Jag känner mig sjukt glad.. Och det bästa är att det inlägget kommer finnas ...

Av Sofia .. - 24 oktober 2013 19:16


Hej! Här är lite "Stuff" Jag önskar mig c;  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 

Adventure Time - BMO

Ovido - Quiz & Flashcards