peanutbutterii

Direktlänk till inlägg 21 september 2013

Header-facts

Av Sofia .. - 21 september 2013 13:04

Hejsan! ^^

Jo, Jag ska nu skriva ett fullt, Ansvarsfullt, Bra skrivet, INLÄGG om Hur "du"/"ni" Beställer headers av miig! ^^

1. Jo, Du börjar med att E-maila mig eller kommentera eller så finns det en tredje möjlighet du kan ta kontakt med mig för att berätta hur du vill ha din header - Färger, Detaljer, Storlekar :)

Sidan heter: Moviestarplanet, 

Där heter jag SofiaSweetSofia, Men ta helst kontakt med min andra gubbe: SofiCariii så laddar det minde ;)

 

2. Sedan eftar att du har tagit "contact" med mig så gör jag ju headern, Jag kan dröja Kanske 2 dagar ibland, men jag är helt säker på att du kommer få den i alla fall,

 

3. Om du vill ha "Speciella" Bakgrunds bilder till din header/Bagrunden till själva bloggen, så kan du få maila dem till mig: Min E-mail är... MyosBlogg@hotmail.se

 

4. Har du några andra frågor kan du Kommentera/Fråga mig ^^

 

//You're Peanut c:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia .. - 25 januari 2014 12:50

OKEJ, HEJ! JAG VET INTE VARFÖR JAG BLOGGAR OM INGET TYP KOLLAR PÅ DEN owo'' Men here i am, JAG GÖR BARA HEADERS - INGET MER!! x-x OKEJ - HEJHEJ!!!!!!!!! cx   ...

Av Sofia .. - 22 december 2013 17:02


Hejsan Bloggen! Är sjukt taggaaaad ^^ Haha, okej.. Den sjukt grymma bloggen: Epicfaiil.blogg.se har en tävling! Right c: Haha, men ingen vanlig tävling! DU kan vinna ett presentkort på.... *Trumvirvell* (Stav)... SAVANNI.COM !!!! SJUKT ...

Av Sofia .. - 13 december 2013 17:36

Hellu mina underbara läsare c: (Om jag har?) Jaa, nu var det dax (dags) för en nyyy design u.u YAAAY ^^ Haha, nejmen.. Jag ville också ha fritiden att berätta att jag vill flytta till "Blogg.se"  MEN JAG VET INTE HUR MAN LAGGER (LÄGGER) IN ...

Av Sofia .. - 6 december 2013 17:46

Åh herre peanut! Jag är sjukt Lycklig! Överlycklig! Haha, nej..  Men! Kolla här! JAG er PEANUT blev LÄNKAD av EPICFAIIL.BLOGG.SE Uh? Ringer det någon klocka!? ^^ Jag känner mig sjukt glad.. Och det bästa är att det inlägget kommer finnas ...

Av Sofia .. - 17 november 2013 11:19

Heyyoooooo! ;3 Nu ska jag skriva ett "Tutorial" om hur man får en "Klick-pil" :D Okej, här får du steg 1 :D    1. Du går till www.cursors-4u.com    2. Välj en "pil/mus-grej" kategori till din "mus/pil" Det finns mycket att välja mellan :...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 

Adventure Time - BMO

Skapa flashcards