peanutbutterii

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Sofia .. - 4 september 2013 20:06

Heii!

...

Igår upptäckte jag en sag (I förrgår)

TheQuxxn har.. dött!   

Vet inte om ni känner igen dena.. GRYMMA människan.

Men hon var en... "Let's play:are"

Hon spelade fram för allt..

SIMS! *-*

Verkar typ att en operation misslyckades eller något sånt.. ):

Hursomhelst

#Rest in peace - Quxxn!


Hursomhelst gå vi till nyheter och sånt!

T.e.x - GRATIS HEADER'S!

Som ni har märkt har gör jag "GRATIS HEADER'S!!"

Så skynda på nu..

-Osäker hur man gör? - Svar: Skicka till min MAJJL (Mail) - MyosBlogg@hotmail.se

En bild på t.e.x dig? - En hund - Eller vad DU/Ni vill på headern.

Ni kan meila olika detaljer t.e.x Färger.. osv?

Kom ihåg att om du vill ha någon speciell - Bakgrund/Bakgrund på headern får du skicka den med (Ifall du ska ha)


(Osäkra på hur jag gör header's?)

No worries. Jag ska snart göra ett inlägg med ett par headers som jag har gjort till (MIN blogg nu ^-^)

STAY TUNED *¨*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 

Adventure Time - BMO

Ovido - Quiz & Flashcards